Ręce, głowa i serce sprzedawcy
„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...
Wiedza i umiejętności to klucz do sukcesu w biznesie. Z tego powodu każdy przedsiębiorca, który docenia wagę tych czynników dąży do podnoszenia kwalifikacji zawodowych swoich pracowników korzystając z bogatej oferty firm szkoleniowych. Świadczenie usług edukacyjnych przybiera zazwyczaj formę szkoleń, kursów czy nauczania metodą e-learning. Usługi te, w zależności od warunków w jakich są świadczone,...
"W publikacji zostały opisane skutki dla sprzedawcy i nabywcy popełnienia błędów i nadużyć w fakturowaniu. Szczegółowo zostały omówione błędy, które nie powodują że nabywca traci prawo do odliczania VAT oraz błędy powodujące utratę tego prawa i wskazane sposoby ich korekty. Wskazano także skutki nieterminowego wystawiania faktur dla sprzedawcy i nabywcy oraz zasady rozliczenia i korekty tzw. pustych...
Zwrot towaru na ogół jest spowodowany jego złą jakością lub istnieniem ukrytych wad. W takiej sytuacji kupujący może m.in. odstąpić od umowy z żądaniem zwrotu wynagrodzenia lub żądać wymiany wadliwego towaru na nowy, pozbawiony wad. W opracowaniu wyjaśnione jest jak powinna wyglądać ewidencja księgowa zwrotu towaru w księgach rachunkowych sprzedawcy oraz jak należy rozliczyć podatkowo taki zwrot.
Publikacja omawia zasady korekty elementów faktur, które nie wpływają na rozliczenie VAT, takich jak nazwa sprzedawcy lub nabywcy, adres, NIP. Autor omawia jak w konkretnym przypadku skorygować błąd, jak prawidłowo określać nazwę firmy czy adres na fakturze, czy każdy błąd wpływa na prawo odliczenia VAT u nabywcy. Wskazuje również kiedy należy również wysłać korektę JPK_VAT.
Jedzenie pełni ogromnie ważną rolę w życiu Francuzów. Jakość potraw ma swoje źródło w niespotykanej dbałości o surowiec. Prawdziwy kuchmistrz, choćby ten domowy, nie szuka mięsa czy warzyw w supermarkecie, jeśli tylko może, kupi je na pobliskim bazarku lub u znanego, pewnego sprzedawcy. Następny warunek to absolutna świeżość produktów. Jest to bardzo waż· ne, bowiem większość warzyw i dodatków...
„Monopolowe pamiętniki” Tomasza Więsaka to pełna patologicznych wątków powieść przedstawiająca wydarzenia z życia osób, które za sprawą nałogu alkoholowego sięgają prawdziwego dna. Swoje życie traktują, jak jedną wielką zabawę, w której liczy się tylko „ubarwianie” szarości każdego dnia napojami wysokoprocentowymi.
Fabuła powieści rozgrywa się na jednym z gdańskich blokowisk,...
" Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem - tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.
Powiedzmy, że jesteś naprawdę...
Kontynuacja przygód gierczanego detektywa Torkila Aymore’a, znanego już czytelnikom z powieści „Gamedec: Sprzedawcy Lokomotyw”. Tym razem gamedec wyrusza w kosmos, żeby wyjaśnić zagadkę, która może ocalić albo zniszczyć ludzkość. Torkil po pokonaniu cyfrowej Bestii udaje się na emigrację i ląduje na Gai, pierwszej sterraformowanej planecie i zarazem raju nowoczesnych technologii,...
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych.
Autor łączy...