Bezpieczeństwo zakupów zapewnia Nextranet.pl

Twój koszyk

Koszyk jest pusty.

marki

  • Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie - audiobook

    Data dostępności: 14.06.2022

    Data publikacji: 14.06.2022

    Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki. Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,90 53,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki - audiobook

    Data dostępności: 14.09.2022

    Data publikacji: 14.09.2022

    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności… Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę,...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 54,90 49,41 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike - ebook

    Data dostępności: 11.09.2024

    Data publikacji: 11.09.2024

    Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie - ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 47,99 43,19 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - audiobook

    Data dostępności: 29.03.2019

    Data publikacji: 29.03.2019

    To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
  • Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - ebook

    Data dostępności: 09.11.2018

    Data publikacji: 09.11.2018

    To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 49,90 44,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie II poszerzone - audiobook

    Data dostępności: 15.01.2020

    Data publikacji: 15.01.2020

    Ty plus inni ludzie Każdy z nas jest marką. Ja, Ty, on i ona - jesteśmy sobą dla siebie, matką dla córki, ojcem dla syna, dzieckiem dla rodzica, mężem dla żony, szefową dla podwładnego. Twoja marka osobista to Ty plus - czyli Ty oraz otaczający Cię ludzie. Social media to także - ni mniej, ni więcej - ludzie. Nie aplikacje, nie narzędzia do ustawiania reklam, nie słodkie kotki ani równie słodkie...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 39,90 35,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
  • Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność - ebook

    Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność - ebook

    Data dostępności: 23.02.2016

    Data publikacji: 12.02.2016

    Rozmowa z Anną Mikulską, Employer Branding Director & Partner w MJCC, o strategii employer brandingowej, roli pracowników w budowaniu marki pracodawcy, narzędziach EB oraz korzyściach z posiadania solidnej marki pracodawcy.

    TANIEJ 5 %
    Cena: 35,67 32,10 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Magazyn DS – e-wydanie – 3/2015

    Magazyn DS – e-wydanie – 3/2015

    Data dostępności: 17.07.2015

    Data publikacji: 17.07.2015

    „Magazyn DS” to magazyn zrodzony z pasji. To lifestylowe czasopismo dla i o ludziach, których zafascynowała Marka DS, o ich niezwykłych historiach i zamiłowaniach; pismo zainspirowane ponadczasowym designem i ekscytującą historią marki od lat będącej synonimem aut najwyższej klasy, kwintesencją francuskiego stylu i szyku. Dla tych, którzy docenili innowacyjność i kreatywność marki, DS stał...

    Cena: 0,00 zł
    (zawiera 8% VAT)

    czytaj więcej

    • PDF (znak wodny)
  • Szansa na sukces - ebook

    Data dostępności: 01.02.2023

    Data publikacji: 01.02.2023

    Modelka Elodie Campbell chce rozwijać karierę jako projektantka mody. Potrzebuje pieniędzy na wypromowanie swojej marki. Ma nadzieję, że spotkanie z panem Smithem zakończy sukcesem jej poszukiwania sponsora. Jest w szoku, gdy rzekomy pan Smith okazuje się jej byłym narzeczonym, którego porzuciła przed ołtarzem siedem lat temu. Jeszcze bardziej zadziwia ją propozycją, którą Lincoln jej składa&helli...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 10,99 9,89 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • EPUB (znak wodny)
    • MOBI (znak wodny)
  • Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację - audiobook

    Odtwórz fragment:

    Audio Player

    Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację - audiobook

    Data dostępności: 03.10.2023

    Data publikacji: 03.10.2023

    Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...

    TANIEJ 5 %
    Cena: 59,90 53,91 zł
    (zawiera 5% VAT)

    czytaj więcej

    • MP3 (znak wodny)
    • PDF (znak wodny)
Czytniki w SUPEROFERCIE

Nowości

  1. 1.Elżbieta Granowska. Królowa Władysława Jagiełły
  2. 2.Węże na ziemi, węże na niebie
  3. 3.Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
  4. 4.Blood in the Garden. Brutalna historia New York Knicks z lat 90.
  5. 5.Nieoswojona ptaki
  6. 6.Psychiatrzy i masażyści
  7. 7.Licencja na czarowanie
  8. 8.Siła koncentracji. Jak się skupić na istotnych sprawach i doprowadzić je do końca
  9. 9.Prawa szczęścia. Niezawodny system zapewniania sobie sukcesu
  10. 10.Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć

Najchętniej kupowane

  1. 1.Sport
  2. 2.Dziennik Gazeta Prawna
  3. 3.Przegląd Sportowy
  4. 4.Tygodnik Do Rzeczy
  5. 5.Tygodnik Powszechny
  6. 6.Newsweek Polska
  7. 7.NIE
  8. 8.Fakt
  9. 9.Polityka
  10. 10.Patożycie. Z notatnika kuratora sądowego