Chcesz zmienić coś w swoim życiu, rozwijać się w pracy, a może szukasz sposobu na zrobienie najlepszych kiszonek? Sięgnij po poradnik, który pomoże Ci w zrealizowaniu celu.
Susan Cain przekonuje, że słodko-gorzki stan świadomości to ukryta siła, dzięki której możemy wznieść się ponad nasze bolączki. Twierdzi, że musimy uznać to, co nas boli, by nie przerodziło się to w agresję, próbę dominacji czy zaniedbania. Jeśli uświadomimy sobie, że wszyscy doświadczyli lub doświadczą w życiu porażek, straty i cierpienia, łatwiej będzie nam otworzyć się na drugiego człowieka.
Książka...
Zapraszam do niezwykłego, mistycznego świata Aliji. Ta książka to opowieść o moim życiu, magicznych podróżach po świecie i w głąb siebie. Zawarłam w niej esencję mądrości procesu przebudzenia do oświecenia. To swoisty przewodnik przebudzania swego Mistrzostwa, wrodzonego piękna i wewnętrznego światła. „Sen Aliji” to zapis głębokiej duchowej transformacji, uzdrawiania i integracji. Zobaczysz...
Jak dzięki wrażliwości stajemy się lepszymi rodzicami, partnerami i liderami?
Na podstawie ponad dwunastu lat pionierskich badań nad związkami międzyludzkimi oraz takimi uczuciami, jak wstyd czy empatia, dr Brené Brown obala kulturowy mit, zgodnie z którym wrażliwość jest słabością, oraz dowodzi, że tak naprawdę jest ona naszą najdokładniejszą miarą odwagi.
Odwaga do tego, by być wrażliwym....
Z okazji premiery audiobooka pt. „Inaczej o byciu asertywnym” zachęcamy Państwa do wysłuchania wykładu o tym samym tytule, do którego link znajduje się poniżej:
https://youtu.be/KDPxINQajf8
Asertywność to postawa obrony swoich praw w relacjach z otoczeniem, charakteryzująca się posiadaniem i wyrażaniem własnego zdania oraz bezpośrednim wyrażaniem emocji w granicach nienaruszających...
Miał 36 lat, gdy zbankrutował. Stracił dom, samochód, źródło utrzymania. To była trauma, z której trudno się podnieść. Długi spłacał kilkanaście lat. Dziś Fryderyk Karzełek, trener i mentor biznesu, swoją własną historią pokazuje, że problemy mogą wyjść nam na dobre. Nawet w czasach lockdownu i pandemii, które zmieniły nasz sposób funkcjonowania w pracy, życiu prywatnym i biznesie.
Dzięki tej...
Ludzie cierpią z powodu uczuć i emocji.
Nie mogą ich powstrzymać, obawiają się ich, czasami czują się nimi przerażeni. Nic dziwnego. Prawdziwe uczucia bywają skomplikowane, uciążliwe, dezorientujące lub nawet uzależniające. Sprawiają, że człowiek jest bezbronny albo robi rzeczy, których potem żałuje. Jednak konsekwencje prób zapanowania nad emocjami za wszelką cenę lub nawet odmówienia sobie prawa...
Udzielanie informacji zwrotnej - takie proste, że aż trudne!
Możemy nie zdawać sobie z tego sprawy, ale udzielamy go… każdego dnia i to wielokrotnie. Komentarze, odpowiedzi na pytania, dzielenie się opiniami - wszystko to to właśnie feedback.
Jednak nasze przekonania i wyobrażenia o informacji zwrotnej są często nieprawdziwe i kontrproduktywne.
Przez nieumiejętne jej wykorzystanie, zwłaszcza...
Przyszłość należy do tych, którzy się uczą, wyciągają wnioski ze swoich porażek i sukcesów, czyli wciąż odrabiają lekcje!
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to książka z gatunku business fiction, inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez coacha i trenera Roberta Kozaka.
Niniejsze, nowe wydanie książki rozszerzono i poprawiono wiele fragmentów w oparciu o najnowszą wiedzę z zakresu sprzedaży...
W prostocie tkwi siła
Spraw, by ciąża i poród były radosnymi przeżyciami
Czuj się doskonale w każdym trymestrze
Odczytuj wyniki badań i procedur
Twoja zdrowa ciąża
Spodziewasz się dziecka? Oto praktyczny poradnik, w którym znajdziesz informacje o wszystkim, co może Cię spotkać w pierwszym, drugim i trzecim trymestrze, a także po porodzie. Książka - uwzględniająca najnowsze osiągnięcia w technologii...
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię.
Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania.
Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...